www.lodzkatablica.pl

Dodaj bezpłatne ogłoszenie

Osób online:132 | KATEGORIE:69 | LOKALIZACJE:163 | Ogłoszeń:30961

Powiadom znajomego

Wiadomość
Twoje imię
E-mail
E-mail znajomego
Kod
Wpisz kod widoczny wyżej
 
 

Formularz kontaktowy

Wiadomość
Twoje imię
E-mail
Kod
Wpisz kod widoczny wyżej
 
 
Szukaj
 Dodaj bezpłatne ogłoszenie
 

Lokalizacja

 
 

Promowane





 

Polecamy





 
 
Główna >> Poprzednia strona >> Szczegóły ogłoszenia Specjalista Ds. Utrzymania I Pozyskiwania Klientów (docelowo Kierownik)

Specjalista Ds. Utrzymania I Pozyskiwania Klientów (docelowo Kierownik)


 PDF

Rodzaj: Oferuję

Tagi:   

Miasto/a:
 
Aleksandrów Łódzki
 Łódź
 Piotrków Trybunalski
kierownik, przedstawiciel, handlowiec

GRUPA AKCJA JOB została utworzona w Polsce w 2006 roku w ramach ekspansji terytorialnej Abalone Group, francuskiej agencji zatrudnienia świadczącej usługi z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji, doradztwa w zarządzaniu kompetencjami, szkoleń z obszaru zarządzaniem karierami i podnoszenia kompetencji. Współpracujemy z licznymi klientami na terenie całego kraju z branży automotive, AGD, lotniczej, chemicznej, transportowej, FMCG, TSL, spożywczej, obsługi klienta i wielu innych. Zaufały nam tysiące osób, znajdując pracę dzięki tej współpracy. LIBRA EUROPE – Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego – NR CERTYFIKATU 9778 do swojego zespołu poszukuje samodzielnej, energicznej osoby na stanowisko SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA I UTRZYMANIA KLIENTÓW (DOCELOWO KIEROWNIK) Miejsce pracy: woj. łódzkie Oferujemy: • Możliwość rozwoju i objęcie stanowiska kierowniczego • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) i • Duże możliwości rozwoju zawodowego • Szkolenia i możliwość korzystania z wieloletnich, wypracowanych rozwiązań • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon) Zadania: • Pozyskiwanie klientów w obszarze usług HR (rekrutacje stałe, praca tymczasowa) • Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych • Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji biznesowych • Prezentowanie oferty, negocjowanie kontraktów • Realizacja założonego budżetu • Reprezentacja firmy i dbałość o jej wizerunek • Docelowo – rola kierownika oddziału w Łodzi Wymagania: • Doświadczenie w pracy przedstawiciela handlowego w obszarze sprzedaży usług B2B, mile widziane w branży HR • Wykształcenie wyższe • Znajomość lokalnego rynku, specyfiki przedsiębiorstw • Wysokie kompetencje handlowe: profesjonalne nawiązywanie kontaktów handlowych, zdolności negocjacyjne, umiejętność perswazji, budowanie pozytywnych relacji z klientem • Samodzielność i doskonała organizacja pracy • Predyspozycje kierownicze • Prawo jazdy kat. B • Obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, PowerPoint • Gotowość do pracy w systemie home office w początkowym okresie Zainteresowane osoby prosimy o przysłanie CV na adres malgorzata.zielinska@akcjajob.pl




 




Podziel się

Delicious  Facebook  Technorati  Digg  Google 
 

Regulamin | Polityka prywatności | Polityka cookies | Patnerzy
Copyright © 2010 - 2010 lodzkatablica.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone.

')