www.lodzkatablica.pl

Dodaj bezpłatne ogłoszenie

Osób online:87 | KATEGORIE:69 | LOKALIZACJE:163 | Ogłoszeń:30961

Powiadom znajomego

Wiadomość
Twoje imię
E-mail
E-mail znajomego
Kod
Wpisz kod widoczny wyżej
 
 

Formularz kontaktowy

Wiadomość
Twoje imię
E-mail
Kod
Wpisz kod widoczny wyżej
 
 
Szukaj
 Dodaj bezpłatne ogłoszenie
 

Lokalizacja

 
 

Promowane





 

Polecamy





 
 
Główna >> Poprzednia strona >> Szczegóły ogłoszenia Specjalista Ds. Wsparcia Technicznego Z Językiem Hiszpańskim Lub Włoskim

Specjalista Ds. Wsparcia Technicznego Z Językiem Hiszpańskim Lub Włoskim


 PDF
Telefon: 60702900

Rodzaj: Oferuję

Tagi:   
 
WWW

Miasto/a:
 Poza województwem Łódzkim
IT Support with Spanish or Italian

Zamiast dzwonić po informatykach podwijasz rękawy i rozwiązujesz problem?
Lubisz być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami technologicznymi ?
Wszędzie szukasz ulepszeń i nowych rozwiązań a zespół ma dla Ciebie szczególną wartość?
Jeśli dodatkowo znasz język włoski lub hiszpański – doskonale trafiłeś/aś!
Firma dla której ludzie i ich rozwój jest najważniejszy poszukuje nowych rąk do współpracy!

oferujemy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracę
możliwość pracy w 80% zdalnej (2-3 dni w miesiącu w biurze w Warszawie)
sprzęt niezbędny do pracy
szeroki pakiet szkoleń wprowadzających
możliwość elastycznego czasu pracy
pracę w systemie równoważnym (między 7.00-19.00, 7 dni w tygodniu)
pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa)
możliwość wykorzystania języków obcych w codziennej pracy
zdobycie cennego doświadczenia i wiedzy u boku specjalistów

zadania
wsparcie techniczno-informatyczne za pomocą różnych kanałów wsparcia
obsługa w językach obcych (włoski/hiszpański i angielski)
rozwiązywanie przychodzących problemów w odpowiednim czasie
wykonywanie obowiązków zgodnie z procesami, zasadami i wytycznymi
współpraca w zespole IT Service Desk
monitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia

oczekujemy
znajomości języka włoskiego/hiszpańskiego min. B2
znajomości języka angielskiego min. B2
umiejętności techniczno-informatyczne
zainteresowania sieciami, bazami danych, programowaniem, majsterkowaniem przy komputerze
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)
otwartości na naukę i rozwój
doświadczenia w obsłudze klienta
otwartości na prace w zespole, komunikatywności
zdolności szybkiego uczenia się, rozwiązywania problemów
otwartości na pracę zmianową 7.00 - 19.00 (7 dni w tygodniu)

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47


 




Podziel się

Delicious  Facebook  Technorati  Digg  Google 
 

Regulamin | Polityka prywatności | Polityka cookies | Patnerzy
Copyright © 2010 - 2010 lodzkatablica.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone.

')